öronvärk

Hej bloggen.

Idag har jag varit på vårdcentralen, för har så ont i mina öron. Och det gjorde jätte ont! Minns när jag var liten, så var jag där på julafton och dom grejade i mina öron.
Får alltid problem med dom runt jul :P
Så var inte i skolan idag. Men imorgon är det äntligen sista dagen. Och innan jag åker till Brasilien ska jag plugga så jag har allt klart.

Har sovit hos mormor o morfar i två nätter nu, för dem är utomlands. Gud vad skönt och vara själv. Längtar tills man får en egen lägenhet.

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och pratar med Imer.
Ska snart lägga mig och se på en film.


I min ensamhet när jag sov hos momi&mofii så hade dom ialf glasss som jag åt :*D

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur äre? :D

2008-12-19 @ 07:46:32
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0