inlägg

Hej blooggeeen :D

Jag hade typ glömt att jag hade en blogg. Men nu ska jag börja skriva igen  :)

Sist jag skrev var det julafton och var påväg till Brasilien, och när jag var där, ojoj har aldrig sätt så snygga killar!
Dog nästan. Och jag är ju en riktig flirtare, så det gick kanon haha =) eftersom brassarna inte är så flirtiga av sig, så fick jag ta första stegen!

Ikväll ska jag och Bella ut och käka. Det blir nice.

De är rätt komiskt att jag har läsare fortfarande fast jag inte skrivit något på över 2 månader.
Men de blir ändring på det nu :D

Pusshej


Så ser jag väl ut på en idrottslektion.


Kommentarer
Postat av: Bella

BRA JENNY HEJA HEJA HEJA XD hahah! ses snart!

2009-02-27 @ 19:21:27
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0