PiggJenny

Hey

Jag är så himla pigg hela tiden. Uppe hela nätterna och sover på dagen, så är alltid mina lov och helger.


Vi åt på maestro satt där ett bra tag, sen kom Aso och hämtade oss så åkte vi runt med honom. Sen var vi hemma hos mig, och Bella somnade i min säng haha! Sen väckte jag henne så följde jag med henne hem så hon inte gick ensam
och nu sitter jag här =) och om jag inte somnar så ska Aso hämta mig om ett tag. Så får se hur de blir.



Snart är loveet slut, och det gillar vi inte. En vecka går så himla fort. Jag hatar verkligen skolan, det är ingenting för mig, och kommer aldrig bli det. Hur mycket jag en kämpar så blir det inte som jag vill och tänkt mig. Tycker det är så dåligt att man måste ha en tre årig gymnasie utbildning för att få ett jobb. Förr om åren var det inte alls så. Då kunde man börja jobba när man var 12 år och strunta i skolan. Åh, jag vill bara flytta till Turkiet, där trivs jag som bäst. Där har  man alltid ett leende på läpparna och lever livet som man ska göra.
Varför går livet ut på att plugga ihjäl sig måste ha ett bra jobb med okej lön för att klara sig?
Jag vill inte leva för att göra något jag inte tycker är kul. Jag vill bo där jag trivs med underbara mäniskor, och inte behöva tänka på hur mycke man måste göra om man bor här i Sverige. Visst, det blir räkningar om man bor i Turkiet också, men det är på ett helt annat sätt, jag har redan jobb på Adems resturang, man bor hur billigt som helst, och det är ett helt annat klimat där som jag verkligen trivs i. Om jag bara hade chansen skulle jag bara lämna allt här och bara dra. Ingen tror på mig att jag kommer flytta dit sen, men jag kommer! De är en dröm som kommer att bli VERKLIGHET.

Som tur är åker jag dit 20 maj och är där i två veckor. Sen ska jag försöka komma dit mer under sommarlovet.

Nu blev det ett långt inlägg ska inte tråka ut er.

Pusspåer.


side i mitt hjärta.


Bella


min älskade adem


har aldrig varit så lycklig som jag var, när jag var i dina armar<3



Kommentarer
Postat av: bella

Hahaha schysst att du följde med mig. hur blev resten ut av kvällen/natten?

2009-02-28 @ 11:15:20
URL: http://bellablogg.se
Postat av: jenny

Min älskade unge! Du kämpar på jätte bra nu i skolan och det blir jätte bra! Du gör så gott du kan! Bra att du har drömmar o håller du o Adem kontakten så kanske du flyttar dit, det är jag medveten om, men kommer ofta o hälsar på dig, skulle sakna dig oerhört o telefonräkningarna skulle bli dyra!!!!! Älskar dig!

2009-02-28 @ 18:47:11
URL: http://jennyelg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min älskade unge! Du kämpar på jätte bra i skolan och är jätte duktig, du gör så gott du kan! Förstår att du kanske flyttar till Turkiet efter studenten och jag kommer att hälsa på dig ofta! Telefonräkningarna kommer bli dyra!

Älskar dig!

2009-02-28 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0