Godmorgon

hej bloggen :)

Idag blev jag väckt av Berat en kompis till mig. Han ringde vid 10 tiden och sa att jag skulle vakna. Och sen halv 11 kom han och hoppade i min säng det var ju kul. För sålde min mobil till honom idag.
När han väl fick upp mig, så gick vi till balkongen och satt där i solen och tog en cigg och pratade. Sen gick han vidare.
Och nu sitter jag här och äter fruskot. Och orkar inte hoppa in i duschen haha.

Mormor och morfar ska njuda mig och mamma på resturang idag :) blir mysigt.
Sen ska jag och Jenny på shopping kväll på kupolen, från 8-10 ikväll :) feett nice

Skriver senare
puss

Kommentarer
Postat av: Bella

hur känns det att att slutat då? hur lång tid tar den skolan då 1år? kram

2009-03-26 @ 12:41:17
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Det låter riktigt roligt ;) du får gärna färga mitt hår ;) jag ska nog bara färga mörkare ;D puss!

2009-03-26 @ 13:42:06
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0