söndag

Halloooj :D

Här sitter jag helt slut, har dammsugit hela lägenheten och städat mitt rum, känner mig som en hemmafru, som sitter och väntar på sin man som är på jobbet. haha, nejdå nu skojade jag. Jag väntar på min mamma, som kommer hem från jobbet, hon har köpt comviq kompis 195 till mig också, måste ha gratis till alla nät. De är super bra att comviq har kommit med det, comviq är bäst!

idag vet jag inte hur dagen ser ut, ska nog slinga min mammas hår, och kanske åka upp och simma med Ana, men får se vad klockan blir. Är väldigt förkyld, nyser och hostar hela tiden. Usch.

Funderar på att ladda ner någon bra film, men jag vet inte vilken :)
pusshey.


Kommentarer
Postat av: Bella

Tjeena!

2009-04-05 @ 17:31:17
URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0